Určite ste už niekedy videli reklamu buď na sociálnych sieťach alebo na Googli. Ale zamýšlali ste sa už niekedy nad tým, prečo sa práve Vám zobrazila táto konkrétna reklama? V online priestore je každá reklama nejako zacielená, aby sa zobrazovala iba ľudom, ktorý o produkt alebo službu môžu mať záujem. Toto je najväčšia výhoda oproti billboardom alebo reklame v novinách či dokonca v televízii. Áno aj billboardy viete zacieliť podľa lokality, v ktorej podnikáte. Pokiaľ ste firma z Oravy, nedáte si reklamu do Košíc. To isté platí aj o reklamách v televízii. Pokiaľ predávate detské hračky, nedáte reklamu do večerného programu, ale dáte ju v nedelu ráno medzi detské programy.
Hlavná výhoda reklamy online, je doslova laserové cielenie. Predávate stavebné náradie? Cielte reklamu na ľudí, ktorý o Vaše pordukty môžu mať záujem. Sú to ľudia, ktorí pracujú v stavebníctve. Tiež to môžu byť ľudia, ktorý si svojpomocne stavajú alebo prerábajú dom. Alebo to môžu byť domáci kutilovia. Podstatné je, že viete cieliť na určitú skupinu ľudí, ktorá je relevantná a nemusíte zbytočne mínať peniaze na neefektívne billboardy alebo reklamy v novinách.
Pokiaľ sa Vám z reklamy online motá hlava, neváhajte nás kontaktovať, vždy Vám poradíme a pomôžeme