Veles Web

Čo všetko by mala obsahovať Vaša firemná webstránka?

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Spravili ste rozhodnutie, že chcete prezentovať svoje podnikanie aj webstránkou. Rozhodli ste sa ušetriť peniaze a spraviť si webstránku sami. Prvým krokom je vybrať si CMS (content management systém), resp. platformu, na ktorej bude Vaša webstránka bežať. O tom sme písali v tomto príspevku. Keď si vyberiete CMS, druhým krokom je rozmyslieť si, čo všetcho chcete na webstránke. Pre klasické prezentačné weby je štandané aby obsahovali tieto podstránky

Domov, O nás, Služby, Refrencie, Kontakt, poprípade cenník, pokiaľ zverejnujete Vaše ceny, nejaká galéria alebo blog. Hlavička tzv header a päta tzv. footer. Pozrime sa každú podstránku jednotlivo.

Domov

To je prvá stránka, ktorú si potenciálny zákazník otvorí. Tu by malo byť napísané v čom podnikáte, niečo o Vás, kontaktný formulár a hlavne odkazy na služby alebo produkty. Domovská stránka by nemala obsahovať príliš mnoho sekcií, pretože každá jedna časť Vašej domovksej stránky je rozpísaná na jednotlivých podstránkach.

O nás

Tu sa potencionálny zákazník dozvie vicej o Vás, Vašom podnikaní a histórii. Táto podstránka je najviac dôležitá z hladiska budovania si dôveri zo strany zákazníka. Môžete sa tu rozpísať o histórii firmy, o tom ako ste sa k Vašemu odvetviu dostali, aké sú Vaše firemné hodnoty a podobne.

Služby

Tu môžete detailne opísať, čo ponúkate. Čo všetko zákazník dostane, výhody jednotlivých služieb oproti konkurencii, cena jednotlivých služieb. Skrátka čo najdetailnejšie opísať čo ponúkate, aby sa potencionálny zákazník vedel na základe týchto informácií rozhodnúť, či si vyberie práve Vás.

Referencie

Pokiaľ niekto nemá na webstránke žiadne referencie alebo aspoň práce, ktoré vytvorili, pre zákazníka je to veľký výkričník, čo sa týka dôverihodnosti. Mohli ste za celé roky podnikania dodržať každý termín, nikdy neprekročiť pôvodnú cenovú ponuku ani o euro, ale pokiaľ Vám to nemá kto potvrdiť nemá to v očiach človeka, ktorý Vás nepozná, žiadu hodnotu.

Kontakt

Vaše kontaktné údaje ako telefónne číslo a e-mailová adresa, adresa Vašej prevádzky, mapa, poprípade fakturačné údaje. Všetko aby Vás mohol zákazník ľahko nakontaktovať.

Cenník

Pokiaľ chcete zverejnovať Vaše ceny, môžete tak urobiť v tejto podstránke. Hlavne pri službách sa nie vždy dajú ceny dodžať, preto si väčšina podnikov volí túto sekciu vynechať.

Galéria

Robíte dobrú roboru a chcete aby to ľudia videli? Fotografie z vašich predchádzajúcich prác, či fotografie firemných priestov je vhodné umiestniť práve sem, aby zbytočne nespomalovali načítavanie ostatných podstránok.

Blog

Pokiaľ sa chcete podeliť o vaše znalosti z odboru aj s lajkami, toto je to správne miesto. Môže sa tak o Vašom podnikaní dozvedieť aj publikum, ktoré Vás primárne nevyhľadáva.

Header

Po slovensky hlavička. Tá by mala obsahovať Vaše logo, prehladné menu, poprípade tlačítko na rýchly telefonát alebo e-mail.

Footer

Po slovensky päta. Tá je na spodu každej podstránky. Tá by mala obsahovať Vaše kontaktné údaje, menu na všetky podstránky pre rýchlejšiu navigáciu. Poprípade tam môžete dať Vaše logo alebo kontaktný formulár. Pokiaľ máte na stránke aj oznámenie o GDPR alebo obchodné podmienky, je dobré dať link na ne práve do päty.

 

Dúfam, že som Vám týmto článkom poskytol dostatok informácií, aby ste si mohli vytvoriť vlasnú webstránku. Pokiaľ by ste sa na nejakom bode zasekli a nevedeli sa ppohnúť ďalej, neváhajte nás kontaktovať.